Σημαντική ενημέρωση

Από τις 23 έως τις 25 Νοεμβρίου δεν θα είναι διαθέσιμη η λειτουργία καταχώρησης παραγγελίας μέσω του

Πρόκειται να  αναβαθμίσουμε το σύστημά μας από τη Παρασκευή στις  23 Νοεμβρίου και ώρα 00:00 έωςτη  Κυριακή στις 25 Νοεμβρίου και ώρα  24:00 CET, με σκοπό να δημιουργήσουμε μια καλύτερη εμπειρία. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι online παραγγελίες, καθώς και όλες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες δεν θα είναι διαθέσιμες.

Σου συνιστούμε  να υποβάλεις  τις ηλεκτρονικές σου  παραγγελίες το συντομότερο δυνατό.

Η ιστοσελίδα της Hilti θα τεθεί σε λειτουργία και πάλι από τη Δευτέρα στις  26 Νοεμβρίου.

Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε όταν δεν μπορείς να παραγγείλεις ?

Εξυπηρέτηση Πελατών

Θα μπορείς να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση  Πελατών όπως συνήθως κατά τις κανονικές ώρες λειτουργίας μας. Η ομάδα μας θα είναι διαθέσιμη για να απαντά σε οποιαδήποτε ερώτηση και να δώσεις τη παραγγελία σου. Κάλεσε στο 210 2880600 ή τον τεχνικό πωλήσεων που σε εξυπηρετεί. Οι παραγγελίες θα έχουν καθυστέρηση παράδοσης για μία ημέρα. 

Καταστήματα

Τα Hilti Stores θα λειτουργούν ως συνήθως (08.00  -16.00)

Ιστοσελίδα και App.

Θα εξακολουθείς  να βρίσκεις  πληροφορίες σχετικά με το προϊόν και να κάνεις λήψη εγγράφων στον ιστότοπο της Hilti. Να έχεις  υπόψη ότι δεν μπορείς να συνδεθείς  στο λογαριασμό σου κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Το Hilti Mobile App θα είναι εκτός λειτουργίας.

Sales Rep Icon

Τεχνικός Πωλήσεων

Θα μπορείς  να απευθυνθείς στον τεχνικό πωλήσεων ως συνήθως κατά τις κανονικές ώρες λειτουργίας μας.